تست شماره یک برای پیام ویژه تست شماره دو برای پیام ویژه این یک پیام سوم ویزه است برای ارسال این یکی از پیام چهارم های ویژه است 0
ارکان نهاد
برنامه ها
جشنواره ها
کارگاه ها
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
مسابقات
مسابفات
اسامی برندگان
حلقه های معرفت
آشنایی با حلقه های معرفت
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
کرسی های آزاد اندیشی
آشنایی با کرسی های آزاد اندیشی
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
نهضت تفسیر
آشنایی با نهضت تفسیر
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
احکام دانشجویی
مفاهیم و اصطلاحات احكام
پایگاه اطلاع رسانی مراجع معظم تقلید
احکام شرعی
دانش افزایی سیاسی
آشنایی با دانش افزایی سیاسی
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
سیاسی
مباحث روز
ولایت فقیه
انقلاب اسلامی
جریان شناسی سیاسی
بیداری اسلامی
جنگ نرم
اصطلاحات سیاسی
فرهنگی
فرق و ادیان
قرآن و احادیث
اهل بیت
مهدویت
امام خمینی
مقام معظم رهبری
سایر شخصیت ها
اجتماعی و هنری
ورزشی
نشریات
سبک زندگی
اخلاق دانشجویی
توصیه های تربیتی
فضائل اخلاقی
رذائل اخلاقی
تالار گفتگو
کرسی مجازی
هم اندیشی مجازی (ویژه اساتید)
گالری تصاویر
فیلم و کلیپ
اینفوگرافی
گالری صوتی
کاریکاتور
دانلودها

میزان فروش سینماهای برزیل افزایش داشته است.

تعداد بازدید : 992
میزان فروش سینماهای برزیل افزایش داشته است.

ورود  حدود 3 میلیون و 700 هزار نفر هوادار فوتبال به کشور 200 میلیون نفری برزیل، برای تماشای بازی‌های جام جهانی ، اقتصاد سینمای این کشور را نیز رونق بخشیده است.

 «استیو بونل»، معاون اجرایی  برنامه ریزی بین‌المللی  سینماهای زنجیره‌ای «سینه‌مارک»، بزرگترین سینمای زنجیره‌ای برزیل با 29 شعبه در جهان گفت: میزان رشد فروش  سینماها حقیقتا همه را شگفت‌زده کرده است. تصور ما بر این بود که بازی‌های جام جهانی تأثیر منفی بر گیشه خواهد داشت.

«بونل» متذکر شد: محدود بودن روز و ساعت اکران فیلم‌ها به خصوص برای فیلم‌های اکشنی چون «ترانسفورمرها» چنین تصوری را برای ما به وجود آورده بود و در عمل اینگونه نشد.

بنا بر این گزارش، فیلم‌های  «گناه ستاره‌های ما» و «چگونه اژدهایت را تربیت کنی 2» توانسته‌اند در مجموع بیش از 25 میلیون دلار در گیشه  برزیل فروش کنند.

«کریس آرونسون»، مدیر بخش کمپانی فیلمسازی فوکس گفت:  از سویی برزیل در مسابقات هر روز بازی ندارد، از سوی دیگر تعطیلات مکرر دولت و مدارس  و برگزاری جشن‌های ورزشی به مدت یک‌ماه، همه و همه باعث شده به نتیجه فوق‌العاده مطلوبی در گیشه سینماها دست یابیم.


وی افزود: اکران فیلم در طول برگزاری بزرگترین مسابقات ورزشی جهان ، یک ریسک بزرگ  است که همین مسئله به شدت استودیوها و صاحبان سینما را ترسانده بود.

به گفته «استیو بونل»، براساس محاسبات انجام شده ، به طور میانگین میزان فروش گیشه سینماهای برزیل امسال نسبت به زمانی مشابه در سال گذشته بیش از 25 درصد رشد داشته که این مقدار بسیار بیشتر از آن چیزی است که انتظارش می‌رفت. در این دوران بیشتر زنان جوان و همچنین خانواده‌ها به سینما می‌آیند.

این درحالی است که «والمیر فرناندس»، رئیس بخش بین‌الملل سینماهای زنجیره‌ای «سینه‌مارک» گفت: در مدت زمان برگزاری بازی‌های جام جهانی  فوتبال  2006 در آلمان، ما با 40 درصد کاهش فروش بلیط در سینماهای این کشور روبرو شدیم

وی افزود: خوب با توجه به چنین تجربه‌های تلخی و در چنین شرایطی شما باید  از پخش‌کننده‌ها بخواهید که دست به چنین ریسکی بزنند که برخی این کار را می‌کنند ولی عده ‌زیادی هم نه.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی «شرور» با بازی «آنجلینا جولی» و محصول کمپانی «والت دیزنی »  از پیش از شروع بازی‌های جام‌جهانی در برزیل اکران شده و تاکنون بیش از 24 میلیون دلار  فروش کرده است.