تست شماره یک برای پیام ویژه تست شماره دو برای پیام ویژه این یک پیام سوم ویزه است برای ارسال این یکی از پیام چهارم های ویژه است 0
ارکان نهاد
برنامه ها
جشنواره ها
کارگاه ها
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
مسابقات
مسابفات
اسامی برندگان
حلقه های معرفت
آشنایی با حلقه های معرفت
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
کرسی های آزاد اندیشی
آشنایی با کرسی های آزاد اندیشی
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
نهضت تفسیر
آشنایی با نهضت تفسیر
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
احکام دانشجویی
مفاهیم و اصطلاحات احكام
پایگاه اطلاع رسانی مراجع معظم تقلید
احکام شرعی
دانش افزایی سیاسی
آشنایی با دانش افزایی سیاسی
برنامه های آتی
برنامه های اجرا شده
سیاسی
مباحث روز
ولایت فقیه
انقلاب اسلامی
جریان شناسی سیاسی
بیداری اسلامی
جنگ نرم
اصطلاحات سیاسی
فرهنگی
فرق و ادیان
قرآن و احادیث
اهل بیت
مهدویت
امام خمینی
مقام معظم رهبری
سایر شخصیت ها
اجتماعی و هنری
ورزشی
نشریات
سبک زندگی
اخلاق دانشجویی
توصیه های تربیتی
فضائل اخلاقی
رذائل اخلاقی
تالار گفتگو
کرسی مجازی
هم اندیشی مجازی (ویژه اساتید)
گالری تصاویر
فیلم و کلیپ
اینفوگرافی
گالری صوتی
کاریکاتور
دانلودها

طنز؛ بازتاب شاهکار هفت سنگ در رسانه ملی!

تعداد بازدید : 1110
طنز؛ بازتاب شاهکار هفت سنگ در رسانه ملی!

این روزها و شب ها مردم لحظات شاد و معنوی بسیاری را با تلویزیون سر می کنند و با رضایت بالایی شبکه های متنوع صداوسیما را میهمان خانه های خود می کنند....در این میان نباید سهم سریال بسیار آموزنده و مناسبتی «هفت سنگ» را نادیده گرفت که با بیشترین محبوبیت و مخاطب توانسته مخاطبان میلیونی بسیاری را به خود جذب کند. کارشناسان نیز این عقیده را دارند. دکتر دارابی، معاون سیما می گوید: این سریال چشم و چراغ تلویزیون است و ما خوشحالیم که مردم هم خوشحالند و این جزء اهداف بلند رسانه ملی بود که ما بهش رسیدیم.

خبر بیست و سی
یک عدد خانم خوشحال در حالی که تمام صورتش را لبخند پر کرده با صدای بلند و کش دار:

ماهواره در خاک تلویزیون...رسانه ملی بازهم پشت ماهواره ها و شبکه های فارسی زبان را به خاک مالید و حریف را ضربه کرد. آمارها نشان میدهد بیش از ۱۲۱ درصد از مردم از برنامه های ویژه رسانه ملی راضی هستند و در این میان هفت سنگی ها گل کاشتند و با ۹۸ درصد محبوب ترین برنامه ویژه ماه رمضان امسال شناخته شدند. معاون امور ماهواره رسانه ملی گفت: در زمان پخش این سریال تمام شبکه های فارسی زبان بدون مخاطب میشوند و تلویزیون بازار این شبکه ها را در این ساعات کساد کرده است.

اما بشنوید از حسینی بای که به میان مردم رفته و درباره جنجال برخی رسانه ها در خصوص این سریال با «مردم» گفتگو کرده است...

یک عدد مردم از نوع جوان: هر کی نمیخواد نبینه، زورشون که نکردن! برن همون سی دی های غیر مجاز رو ببینن.

یک عدد مردم از نوع پیرزن: مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا مرگ بر امریکا! خاک تو سرشون که از سریال ما قبلا کپی کردن.

یک عدد مردم از نوع کارگر: خیلی خوبه. وقتش کمه. هرکی هم اعتراض میکنه، بره بمیره! ها ها ها

یک عدد مردم از نوع تحصیل کرده: در همه جای دنیا اقتباس وجود داره، اونایی که این جنجال ها رو به پا کردن، بی سوادن.

یک عدد مردم از نوع هنرمند: هر کی میگه سریال بدی شده، خودش بره بهترشو بسازه.

مجری بیست و سی در ادامه: و اما بشنوید از پشت پرده رسانه های منتقد این سریال:

(خبرنگاری روبروی دکه روزنامه فروشی ایستاده و بعد...)
این روزها بحث حمله به رسانه ملی در برخی رسانه های حامی فتنه داغ شده، رسانه هایی که به خاطر موفقیت های رسانه ملی چشم دیدنش را ندارند. به راستی اینها کیستند؟

یک روزنامه نگار بی طرف از روزنامه جام جم: ماهیت این افراد برای همه مشخص است، اینها مزدورانی هستند در لباس منتقد و روزنامه نگار...همیشه هم بودند و کاریش نمی توان کرد. مردم خودشون بهتر از همه این تفاله ها رو دور خواهند انداخت.

یک روزنامه نگار بی طرف دیگر از کیهان: بالاخره این رسانه ها فکر کردند فتنه امریکایی - اسرائیلی - انگلیسی - صهیونیستی - حورج سورسی از یاد ما میره که عمرا نمیره. برای همین هر از گاهی به رسانه ملی حمله میکنن که البته مهم نیست کلا ۵ هزار نفر مخاطب ندارن! اینا به ما هم خیلی فحش میدن، ولی مهم نیست امام(ره) هم در مسیر انقلاب از خیلی ها حرف شنید!

(موسیقی و تصویر)
غرب چرا دست از سر ما برنمی دارد؟ مشکل رسانه های دنیا با رسانه ملی چیست؟ فروپاشی امریکا از کی دقیقا کلید می خورد؟ چرا هفت سنگ بی بی سی را بهم ریخت؟ عقده تایم از کجا یکدفعه سر تلویزیون ایران گشوده شد؟ چرا غرب دست به دامان سریالهای ایرانی شده است؟ بن بست رسانه های صهیونیستی در مواجهه با رسانه ملی چگونه شکل گرفت؟ کارشناسان داخلی و خارجی پاسخ میدهند: نادر طالب زاده و محمود گبرلو مهمان گفتگوی ویژه خبری.

روابط عمومی سیما سه روز بعد
در پی نظرسنجی انجام گرفته از مردم، سریال هفت سنگ با بیش از ۹۹ درصد محبوبیت و ۴۳ میلیون بیننده، محبوب ترین برنامه تلویزیون در ماه مبارک رمضان و محبوب ترین برنامه در تاریخ سیما بعد از مناظره خرداد ۸۸ نام گرفت.رییس رسانه ملی در نامه ای با تشکر از مدیران و هنرمندان گفت: این سریال در شرایط حساس کنونی و در دوره بحران های داخلی و خارجی و تحریم و تهدید، به خوبی آیینه شعار سال ۹۳ بود و توانست ملت ایران را در کنار شادی، به مباحث مهمی رهنمون سازد. به زودی نشست صمیمانه و جلسه تقدیر از این شاهکار ملی برگزار می شود.

مجلس یک هفته بعد
۳۸۶ نفر(!) از نمایندگان مجلس در نامه ای به ضرغامی از برنامه های مفید و معنوی رسانه ملی بویژه سریال های جذاب و آموزنده در ماه رمضان تقدیر و خواستار پخش سه باره سریال هفت سنگ از شبکه های «آی فیلم، نمایش و تماشا» شدند.